מה הסיבה שהקמנו את Red Dot Marketing RDM?

מה הקשר בין בית כנסת, סופקרמרקט, מחזר נלהב, חברת מחשבים, עמותה, סטארטאפיסט ומועמד לעבודה?

כולם "מוכרים" משהו, בין אם זה מוצר, שירות או את עצמם. אבל רגע, יש הרבה שיאמרו ש"מכירות" זו מילה גסה, ו"אני לא עוסק במכירות". יש אפילו בדיחה שאומרת "מתי יודעים שאיש מכירות משקר? כשהשפתיים שלו זזות!"

אז נכון, יצא שם לא כל כך טוב למקצוע המכירות – אבל זה לא בגלל המקצוע, אלא בגלל שיטות המכירה האגרסיביות של חלק מהעוסקים בתחום.  במציאות, מכירות או הכנסות (גם קבלת תרומות לעמותה דורשת "מכירה") היא מה שמזינה כל חברה, עמותה ואפילו בית כנסת. גם כשהייתי מנהל השירות, הייתי צריך למכור את שירותיי כדי שיהיה לנו איך לשלם לטכנאים.

אם יד על הלב – אתם לא מוכרים משהו?  

אם כך, כל בעל עסק או יזם או סטארטאפיסט הוא מומחה במכירות?? yazamoot_al_habar

ברוב המקרים לא. וכאן מתחילה הבעיה. רוב האנשים מומחים בתחום מסויים – ובזה רובם טובים מאד. אך, כמו שאמרנו, בכל חברה מישהו גם חייב למכור.

וזו הסיבה שאחרי שנים רבות של שיווק ומכירות מוצלחות הן בארץ והן בחו"ל, הקמנו את RDM שמתמחה בשיווק דיגיטלי ומסורתי – הכל בהתאם לצורך, במטרה להיות זרוע השיווק והמכירות שלכם.

אנחנו נטפל במכירות כדי שאתם תוכלו להתמקד במומחיות שלכם.

במסגרת דף הפייסבוק שלנו נחלוק איתכם בכל יום ראשון בשבוע טיפ עיסקי שבועי, וכל יום חמישי בשבוע קצת הומור עם בדיחות וחידות הקשורות לעסקים. נשמח שתעשו לייק, תצטרפו לדף האוהדים שלנו ותחלקו עם חבריכים בעלי העסקים והסטארטאפיסטים. נשמח לתגובות, הצעות ורעיונות שאפשר לחלוק.

הבטחתינו – להיות אנשי שיווק ומכירות הוגנים ואתיים. תודה.