שיווק נכנס

שיווק נכנס

 

"שיווק נכנס הינו קידום של חברה באמצעות בלוגים, פודקסטים, וידאו, ספרים אלקטרוניים, מידעונים, דפי מידע WHITEPAPERS , SEO, שיווק ברשתות חברתיות, ושאר סוגים של שיווק באמצעות תוכן, המשמשים כדי למשוך ולהוליך לקוחות דרך השלבים השונים של משפך הרכישה."

"מנגד, קניית תשומת לב, שיחות יזומות, דיוור ישיר, פליירים, פרסום ברדיו ובטלוויזיה, ספאם, טלמרקטים, ופרסום שהיה מקובל בעבר נחשבים שיווק יוצא". מקור: ויקיפדיה.

העיקרון הבסיס שמאחורי שיווק נכנס הינו שבמקום לרדוף בצורה אגרסיבית אחרי כל מבקר שנמצא אי שם, כשאתם דוחפים את מוצריכם ושירותיכם, לעיתים מרגיזים אותם – ובסוף מגלים שהם בכלל לא קהל היעד שלכם, עכשיו תשתמשו ב"דבש" וב"ערך" על מנת למשוך אנשים אליכם. במקום "משחק המספרים" שהיה מקובל פעם בעולם המכירות, כלומר שעל כל 100 שיחות טלפון נקבע 10 פגישות שיביאו ל 3 מכירות, ובדרך מקבלים מאות תשובת לא נרגזים, עכשיו אתם מספקים – בצורה לא פולשנית – מידע שהוא חשוב ורלוונטי ומבוקש על ידי לקוחותיכם. מעתה, הלקוחות האמתיים שלכם יבואו מיוזמתם אליכם, ורבים יותר יגידו כן! כיון שהם ירצו זאת. דבר זה גם ישפר לכם את ההחזר על ההשקעה (ROI).

שיווק נכנס הינו חשוב במיוחד עם הטכנולוגיה של היום ועם קהל הלקוחות הצעיר יותר. הטכנולוגיה הקיימת – כולל מנועי החיפוש ורשתות חברתיות – משנים את השיווק לשיווק ממוקד בהרבה. כיום באפשרותכם למקד את מאמצי השיווק לקהל היעד הספציפי שלכם, בין אם לפי גיל, מין, מקצוע, מיקום ואפילו באיזה שעות במשך היום.

כל זה דורש ידע והתמחות של השיטות והכלים השונים הקיימים היום. אנחנו ב-RED DOT MARKETING מומחים בכל "מסע הקניות של הלקוחות" אשר עוזר לכם לקחת את לקוחותיכם החל משלב המבקרים העלומים, הופכים אותם לליד, ואחר-כך מטפחים אותם עד להפיכתם ללקוחות מרוצים שלכם.

התקשרו היום לקבוע פגישת ייעוץ חינם  09-3741244