"מהי נקודה אדומה"?

"שיווק נקודה אדומה" Red Dot Marketing הינו קונספט שפותח על ידי סולי תמרי בזמן שהותו בארה"ב (סה"כ מעל 17 שנה). ראו סיפורו בהמשך.

דמיינו עצמכם מתבוננים בקיר לבן גדול. קיר זה מייצג את שוק המטרה שלכם ואת מה שכול מתחריכם עושים – "צובעים בלבן". אם תעשו את מה שכולם עושים, תשקיעו הרבה כסף על מאמצי שיווק "לבנים", אשר ייעלמו לחלוטין בתוך הים הלבן.

אם, לעומת זאת, הייתם מוצאים נקודה אדומה כלשהי, אפילו קטנה, משהו ייחודי ושונה ממה שכל האחרים עושים, אזי לקוחות פוטנציאליים יבחינו בכם. אתם תבלטו! ובנוסף – במחיר נמוך בהרבה.

בכל הפסקאות שלמעלה, מה צד את עיניכם קודם?

תופעה זו מבוססת על חוקים מדעיים, חוקי הטבע והתנהגות אנושית, והוכחה פעמים רבות. לכל חברה יש נקודה אדומה שלה או שהיא יכולה וצריכה לייצר את הנקודה האדומה שלה כדי לספק לה את הבידול והיתרון – את הדרך שלה לבלוט! אנחנו עוזרים לכם למצוא את הנקודה האדומה של חברתכם.

אז מה הנקודה האדומה שלנו??

קודם כל, אנחנו אפקטיביים. זה אומר שמעבר לבניית אתרים נהדרים וכתיבת תוכן טוב – גם באנגלית (שאנחנו עושים ממילא), אנחנו מתמקדים בניצול כל הכישורים שלנו להביא לכם את התוצאות האמתיות בהן אתם מעוניינים – גידול בלקוחות, מכירות ורווחים.

שנית, אנחנו משתמשים בשיטת הנקודה האדומה במשך כל התהליך, כאשר אנחנו עובדים יחד אתכם בכדי למצוא – ושאתם תהינו- מהנקודה האדומה שלכם.

ושלישית, אנחנו ארגון מסוג חדש – חברות גמישות קשר– המאגדות מספר חברות אחיות ושותפים עסקיים העובדים במשותף ובסנכרון על מנת לספק לכם, לקוחותינו הנאמנים, כתובת אחת – אפקטיבית וסינרגטית – לכל צרכי השיווק הדיגיטלי שלכם. אנחנו מנצלים לתועלתכם את "העולם החדש", עם ההתמחויות הרבות שלו.

NJEA Booth 4 with Red Dot

הסיפור שמאחורי פיתוח הקונספט

במסגרת החברה שסולי הקים וניהל בארה"ב הוא השתתף כמציג בהמון תערוכות בכל רחבי ארה"ב – כל חודש היה בעיר אחרת. החברה שיווקה ערכות מדעיות מדהימות מתוצרת הארץ.

בתחילת הדרך הביתן והלבוש של סולי היו דומים לזה של שאר החברות. לקוחות פוטנציאליים היו מגיעים לביתן, מתרשמים לטובה מהמוצרים, משאירים פרטים, לוקחים חומר – וממשיכים לביתן הבא.

כמשווק טוב, כשבוע אחרי התערוכה התיישבו סולי ואנשיו על הטלפונים עם רשימת הלידים שקיבלו מהתערוכה, מתקשרים ללידים. ברוב גדול של המקרים הלידים לא זכרו אותם – וגם לא את המציגים האחרים. רוב הלקוחות הפוטנציאליים מהתערוכה  חזרו הביתה אחרי התערוכה עם מלא ברושורים וחומר שיווקי אחר, ישר חזרה לבעיות היום יום שלהם.

לכן החליט סולי שהוא צריך לעשות משהו שונה כדי שיזכרו אותו!

אשתו קנתה לו חליפת קוסם בצבע סגול עם כובע מחודד ומלא כוכבים – וכמובן גם שרביט קסמים. סולי הפך את כל הביתן והמצגת להצגת קסמים מדעיים. אנשים מאד התלהבו מהתצוגה, דבר שהגדיל את מספר הלידים שהחברה קיבלה.

אבל החלק החשוב יותר בא שבוע אחר-כך כשסולי וצוותו עשו את שיחת ההמשך: הפעם, כשלא זכרו את שם החברה או המוצר, נאמר להם: "אנחנו היינו הקוסמים המדעיים בחליפות הסגולות". כולם מיד אמרו: " אה, עכשיו אנחנו זוכרים, וגם הערכות שהראיתם היו מדהימות".

הדבר הזה עזר להמשיך את טיפוח הקשר עם הלקוחות והכפיל את המכירות.

 

אז מה "הנקודה האדומה" שלכם??

התקשרו עכשיו לטלפון 09-3741244 ונעזור לכם!